środa, 21 lutego 2024

przyznać się !

 W połowie stycznia min. Bartłomiej Sienkiewicz wyznaczył likwidatora Radia Kraków. Został nim Marcina Pulita, który kierował regionalną rozgłośnią Polskie Radia w Krakowie w  latach 2011-2016. Dziś Sienkiewicz stwierdził, że nie wtrąca się do „polityki likwidatorów”. A jaka ona jest? Jak powiedziała portalowi wPolityce.pl prof. Hanna Karp z rozgłośnie PR w Krakowie właśnie zniknął fortepian koncertowy Steinwaya, wart milion zł.

W tej chwili fortepian koncertowy Steinwaya, na którego zakup KRRiT przyznała pieniądze- milion złotych, by służył jednej z regionalnych rozgłośni radiowych w wypełnianiu misji publicznej został sprzedany. 


A ja się pytam kto kupił ten fortepian.



6 komentarzy:

  1. Obawiam się, że mogłabym być to ja, ale nie mam w domu miejsca na fortepian koncertowy. Mam duży salon, jak na nie za duży dom, ale słabo ustawny, a sypialnie w okolicach 12-15 m. Więc, niestety, to nie ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardziej ciekawi > kto przytulił milion złotych za ten fortepian ???
    żal [coś mi tam] ściska że to nie ja...
    a przydałaby się taka kwota ; oj przydała !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jesteś pewna, że nie sprzedano znajomemu za ....bezcen ?

      Usuń
    2. wobec tego to znajomy przytulił milion złotych jak dostał fortepian za bezcen;
      pytam > a dlaczego znajomy, a nie ja ???

      Usuń
  3. Kierowany przez wiceministra z PO teatr otrzymał ogromne dofinansowanie

    Krakowski Teatr Bagatela otrzymał ponad 1,3 mln złotych dotacji rządowej. Portal wp.pl informuje, że dyrektorem jest tam wiceminister kultury Andrzej Wyrobiec z PO.
    Media przypominają, że teatr już w ubiegłym roku rozpoczął kolejny etap remontu piwnic „Dzięki wsparciu Urzędu Miasta Krakowa oraz 450 tys. złotych dofinansowania ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury” – informowano na stronie internetowej placówki.

    Wspomniany portal przekazał też, że teatr zajął 21. miejsce na 93 beneficjentów i otrzymał najwyższą kwotę dofinansowania.

    Ach te media, wszystko wywęszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teatr kierowany przez wiceministra ? Wymiana barterowa: błazen na marszałka sejmu, polityk na błazna.

      Usuń