niedziela, 11 lutego 2024

ja mu wierzę

Tusk: Pierwszym zadaniem państwa jest ochrona granicy (wpolityce.pl) 

Pierwszym i najważniejszym zadaniem państwa polskiego, jeśli chodzi o sytuację na granicy, jest ochrona tej granicy, także przed nielegalną migracją. My zrobimy to, co do nas należy, żeby nie łamać standardów i przede wszystkim żeby nie dochodziło do sytuacji godzących w istotę humanitaryzmu. Nie może być tak, żeby ludzie umierali po polskiej stronie granicy, w lesie — powiedział Tusk.

Pushbacki są nielegalne z punktu widzenia prawa międzynarodowego, ale nie podejmę żadnej decyzji, która w sposób nieprzemyślany doprowadzi do tego, że nasza granica stanie się mniej szczelna niż jest w tej chwili— zapewnił.

Ale proszę mi wierzyć - i mówię o tym też patrząc na to, co dzieje się dzisiaj w USA - to jest kwestia w ogóle przetrwania naszej zachodniej cywilizacji. Albo się obudzimy i zrozumiemy, że musimy chronić swoje terytorium, granice, że jeśli będziemy otwarci na wszystkie formy migracji bez żadnej kontroli, to tak naprawdę nasz świat upadnie.


Nie może być tak, żeby ludzie umierali po polskiej stronie granicy. Co innego po stronie białoruskiej.

 Pushbacki są nielegalne z punktu widzenia prawa międzynarodowego, ale nasze prawo jest takie, jak my go rozumiemy. Nie będzie żadnych decyzji w celu rozszczelnienia granicy. Bo wtedy nasz świat upadnie. Najgorzej, że upadnie zachodnia cywilizacja, a do tego dopuścić nie możemy !



4 komentarze:

  1. Jak chcesz to mu wierz; bo ja nie mam zamiaru;
    wszak " Tusk jest "ZA'" a nawet "PRZECIW" imigrantom;

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak, mów do mnie jeszcze...
    Fragment jakiegoś filmu amer., cała prawda o dzisiejszych "władcach" świata:
    https://twitter.com/MarekS98837118/status/1756735972526407762

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja też mu wierzę, któżby nie wierzył wielkiemu trzynastemu! Prawdomówność i szczerość to jego dewiza od lat. Oh wait...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gładka mowa Tuska brzydziła mnie od zawsze.

    OdpowiedzUsuń