piątek, 9 lutego 2024

nie będę się wypowiadać

Posłowie Prawa i Sprawiedliwości oskarżają wiceministra rolnictwa o grożenie rolniczce. W sieci pojawiło się nagranie kobiety, która przekonuje, że do jej gospodarstwa przyjechali dwaj mężczyźni i kazali jej nie wypowiadać się na temat Kołodziejczaka.

Po paru godzinach od umieszczenia tego filmu, przyjechało do mnie dwóch panów (…) i powiedziało mi, że mam ten film usunąć i się na temat Michała nie odzywać się, bo ja go nie znam i nie mam prawa – mówi rolniczka. 


Suski, ty mi tu nie podskakuj.

zdjęcie wpolityce.pl




9 komentarzy:

  1. https://twitter.com/DariuszMatecki/status/1755873733422502225?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1755873733422502225%7Ctwgr%5E4a40ca312f1aa32c92427af895574d13a315c21d%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fdorzeczy.pl%2Fkraj%2F547857%2Fawantura-w-sejmie-powazne-oskarzenia-pod-adresem-kolodziejczaka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś w całej Polsce rolnicy strajkują,
    a Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi @EKOlodziejczak_
    zastrasza rolniczkę z Podlasia i nasyła na nią „osiłków”.
    Za co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za co ? Nie wiem i boję się pytać. Jeszcze naśle na mnie Sienkiewicza.

      Usuń
    2. wystarczy że Rolniczka wie, a mimo to ma odwagę
      bronić interesów rolników.
      Nie boi się "kogucika" Kołodziejczaka;

      Usuń
    3. no cóż, rząd chyba "opuścił" swego wiceministra

      Usuń
  3. Prawdę mówiąc to oni wszyscy są "dobrzy", ci, co niby reprezentują polskie rolnictwo.Dobrze,że Prezes chce dymisji Wojciechowskiego.Bo siedzi taki w tej Unii, bierze wielkie pieniądze i co zrobił? Popierał zielony ład, oni w ogóle nie są zorientowani w sytuacji. Na drzewo!
    Jedynie ten Ardanowski jest kumaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojciechowski juz się wypowiedział, że nie przewiduje swojej dymisji.

      Usuń
  4. Poddaję się. Właśnie zabrakło mi słów na to, co się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję, co się będzie działo, jak unia każe zamknąć kopalnie.

      Usuń