poniedziałek, 30 września 2024

też jestem oburzona

"Jak donoszą użytkownicy mediów społecznościowych, na wielu sklepowych półkach pojawiły się już wódki w saszetkach. To kolorowe produkty, które zdaniem wielu przypominają słodkie musy dla dzieci."

gazeta.pl

Zawartość takiej saszetki wynosi 200 ml. Zatem, czym się różni od popularnych "małpek"  ? Rodzajem opakowania.

Opakowanie jest kolorowe, dlatego kasjerka na pewno nie poprosi dziecka o dowód osobisty. yyyyy

To podobno jest złamaniem przepisów o zapobieganiu trzeźwości. yyyyy


I wiecie co ? Nietrzeźwość narodu mam głęboko w 4literach. Natomiast to, co mnie zirytowało, to że opakowanie jest z plastiku.



6 komentarzy:

  1. To w ramach ochrony środowiska . Po co truć środowisko kiedy można truć człowieka???
    Wiesz ile kosztuje wyprodukowanie szkła na małpki? oszczędność się liczy...

    Alkohol reaguje z plastikiem i go rozkłada na czynniki pierwsze.
    Kiedyś mleko było pakowane w woreczki foliowe i zaprzestano,
    bo tłuszcz [choć jego zwartość w mleku była niewielka] także reagował z folią.

    Czym Ty się oburzasz> "dające w szyję" prędzej nabawią się raka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak śmiesz tak oczerniać polskie kobietiszcza ???? w żadna szyję, nigdy, przenigdy

      Usuń
    2. A niech sobie dają w szyję, mnie to wisi. Jestem oburzona zatruwaniem środowiska plastikiem. I gdzie te zielone i eko.. ?
      Świadomość społeczna w sprawie "ratowania planety" jest żadna.

      Usuń
  2. wystarczy, że ja ratuję planetę; nie piję [alkoholu]; nie jadam byle czego [tylko mirabelki i szczaw :)] nie ogrzewam domu; siedzę pod pierzyną w kufai ; a i tak rachunki słone dostaję;
    za jakie winy kurza twarz? za winy Tuska???

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie myślę. Kobieta, która nigdy, przenigdy, kiedy była na musiku, wchodziła do sklepu, kupowała sobie musik, i żaden Kaczyński nie mógł jej udowodnić, że ona daje sobie w szyję.
    Producent wycofał musiki ze sklepów i teraz będzie trzeba iść na odwyk albo przeprosić Kaczyńskiego. Ot, dylemat nie do rozwiązania. Trzeba będzie nabyć półlitrówkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Na Instagramie jedna z internautek podzieliła się niepokojącym doświadczeniem związanym z zakupem dokonanym przez jej 80-letnią babcię."

    Natomiast ja słyszałam, że w miejscowości x (przez litość nie zdradzę), przedszkolanka napoiła musikami grupę starszaków. Teraz prokuratura oskarżyła producenta, sklep, przedszkolankę... i kogo by tu jeszcze.

    OdpowiedzUsuń