wtorek, 10 września 2024

nie oglądałam

 Nie oglądam telewizji od 30 lat. Skoro nie widziałam, to się wypowiem. Eeeee..... może jednak nie, może niech inni się wypowiedzą ?

Przykro mi, ale wolałam poprzednią wersję programu
Z całym szacunkiem do Pana Roberta, jego dorobku artystycznego i wiedzy, ale brakuje mu już polotu i tej iskierki showmana
Pierwszy raz oglądałem i nie mogłem patrzeć. (...) Rafał, wracaj
Pana Janowskiego już czas minął. Było dobrze, ale dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki

– pisali widzowie pod postami na profilu "Jaka to melodia?" na Facebooku, a to zaledwie kilka spośród lawiny negatywnych komentarzy.


I co tu dodawać.


3 komentarze:

  1. Poprzednio mało oglądałam telewizję- głównie teleturnieje, ale teraz to już całkiem przestałam; nawet "Koło fortuny" jest niestrawne w tej obsadzie. Janowski był dobry ale 10 lat temu; teraz to on nadaje się do ... nowy prowadzący Va bank też do d...; obecnie telewizja zeszła na psy czyli niech sobie psy oglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawiam Wam kilka notek do poczytania i...pilnowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się nie wypowiem, kiedyś prowadził nieźle, na luzie, sprawiał wrażenie równego gościa. Teraz jednym okiem rzucam na tv republikę podczas śniadania, bo mąż ogląda Rachonia ewentualnie radio wnet. Żadnych teleturniejów, tańców i innych głupot.Później tylko internet, w samochodzie mam radio plus warszawa.I chwacit.

    OdpowiedzUsuń