wtorek, 10 września 2024

zakochałam się, na stare lata

Halo, bank? Dzień dobry, Patryk Jaki się kłania. Ja chciałem wycofać swój podpis z kredytu hipotecznego. Nie będę już płacił. Ale jak to nie można? Nie oglądała pani konferencji premiera Tuska? Mówił, że teraz już można — podkreślił Patryk Jaki. 

Takie jest prawo? Nie, pani nie zna aktualnej hierarchii źródeł prawa. Ja mam opinię prawną, która mówi, że to prawo nie powinno obowiązywać. A jak pani tego nie rozumie, to „bodnarowcy” się panią zajmą. Trzeba oglądać TVP i TVN, bo tam jest cała prawda, to już by pani wiedziała. Ja już nie będą płacił. Dziękuję, do widzenia.


Panie Jaki, w swoim sarkazmie i złośliwości.... pan mnie zdetronizował  😞


I za to pana kocham 😍


2 komentarze:

  1. "Wszyscy konstytucjonaliści (...), którzy rozważali hipotetyczną możliwość odmowy kontrasygnowania przez premiera aktu urzędowego prezydenta, podkreślali, że decyzja taka oznacza konieczność podania rządu do dymisji" — zaznaczył rzecznik SN

    Z tego wynika, że jeśli premier wycofuje kontrasygnatę w tej sprawie, to powinien jednocześnie podać rząd do dymisji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.fakt.pl/polityka/sad-najwyzszy-reaguje-na-decyzje-tuska-padly-mocne-slowa/h4pvv03

      Usuń