wtorek, 3 września 2024

urosło do setek milionów

 Ciąg dalszy afery z RARS Jak donosi Tusk:

Sprawa tego skandalu finansowego jest oczywiście bardzo niestandardowa. Mówimy o setkach milionów złotych, wydawanych w sposób uwłaczający wszelkim zasadom prawnym, ale też po prostu ludzkiej przyzwoitości. O tym, kto odpowiada bezpośrednio, oprócz prawdopodobnie tych, którzy są lub będą aresztowani, jak wiecie, tych osób jest znacznie więcej, niektore już zeznają. Ja nie będę tutaj zastępował prokuratury czy sądu, na pewno jako premier nie będę wskazywał palcem tych, których uważam za winnych

— stwierdził premier, po czym… wskazał palcem (już nie jako premier, ale jako zwyczajny gnojek):

Ale mam nadzieję, że za państwa pośrednictwem moje słowa dotrą do adresatów. Mam tutaj na myśli dzisiejszych posłów: Mateusza Morawieckiego i Jarosława Kaczyńskiego

7 komentarzy:

  1. Poczekajmy z tydzień i jak nic będą miliardy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na końcu puk - i znów kapiszon;) Ale tuskoludki to lubią;)

      Usuń
  2. Tusk: Jestem po konsultacjach z Ministrem @MS_GOV_PL @Adbodnar. Sprawa jest jasna. Będzie skierowanie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w odniesieniu do pani Manowskiej.
    To jakaś fobia? Ktoś trafnie na X pisał, słuchajcie Polacy wszyscy jesteście aresztowani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się;
    "Zostaliśmy wykorzystani i oszukani. To jest świństwo". Mieszkańcy Brzezin wściekli na Tuska,,,
    – Wszyscy u nas byli. I co? I nic. Biorąc pod uwagę, jak wiele Brzeziny zrobiły w kontekście wyborów, to jest świństwo. Nasza ekipa w nocy rozwieszała banery, jeździliśmy do Łodzi po ulotki. Popłakaliśmy się ze szczęścia, kiedy rząd Morawieckiego upadł. Pisaliśmy esemesy: gratulujemy, nie zawiedźcie nas. Mam dziś do nich ogromny żal –

    powiedziała Małgorzata Łącka w rozmowie z gazetą wspomniała, że w czasie wzmożonych protestów przeciwko budowie linii kolejowej w jej domu gościło wielu polityków KO, w tym także Dariusz Joński.

    Płakali ze szczęścia, którym była wygrana niemieckiego oszusta, teraz płakać będą nad swoją głupotą. Mają co chcieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy zostali oszukani, ale zgodnie .... się uśmiechają.

      Usuń
  4. W Gryfinie, też uwierzyli i zagłosowali na Tuska. W nagrodę ich elektrociepłownia zostanie zamknięta w 2026r. Brawo Wy !

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu znalazłam kolejne natchnienie do posta, ale wypowiem się u siebie, bo jestem tylko obserwatorem bez zdefiniowanej przynależności politycznej .

    OdpowiedzUsuń