środa, 29 maja 2024

cieszycie się ?

Mam dobrą wiadomość. Będziesz chciał wejść do Sejmu z psem, będziesz mógł. Wspólnie ze Strażą (Marszałkowską – red.) zrobiliśmy zmiany. Będzie można wejść z psem, będzie musiał mieć kaganiec, będzie musiał być zaczipowany, ale taka możliwość istnieje. To są prawdziwe zmiany

— oznajmiła na nagraniu  Dorota Niedziela. (wicemarszałekini) 


W opracowaniu jest ustawa o nadaniu psom numeru PIESEL. W dalszej kolejności czekają nas prace nad nadaniem piesom praw wyborczych.

Już widzę, jak pustoszeją schroniska dla zwierząt przed wyborami.  A po wyborach.... to co zawsze.





6 komentarzy:

  1. Chyba to konie były prekursorami w polityce i one powinny mieć pierwszeństwo przed kundlami. A jak pies będzie zapchlony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się złożymy na środki przeciwpchelne, he, he. Z drugiej strony patrząc - czy pchła nie ma prawa do życia ?

      Usuń
  2. Nie mam psa. Już. I jeszcze. Moja radość jest więc jakby poniekąd nieistniejąca:) Jesienią pies chyba do nas zawita, ale ja za bardzo kocham psy, żeby je prowadzić przed oblicze marszymka rotacyjnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zażyczę sobie, żeby mój pies został marszałkiem. Może byc rotacyjny.

      Usuń
  3. Jaja jak berety; ludziom odbija; musi być wojna aby powstrzymać to szalenstwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu: nie mamy poważniejszych, prawdziwych problemów.

      Usuń