wtorek, 30 kwietnia 2024

czy ktoś się na tym zna ?

Taka mapka z planem rozbudowy Okęcia zaczęła latać po necie: Czyli, podsumujmy - dla naszego rządu budowa CPK na gołym polu jest niemożliwa, zbyt ryzykowna i droga. Za to rozbudowa Okęcia, gdzie: trzeba wyburzyć kawałek obwodnicy, trzeba wyburzyć Rodzinne Ogrody Działkowe, trzeba wyburzyć schronisko dla zwierząt na Paluchu, trzeba wyburzyć kawałek Raszyna, trzeba wyburzyć kawałek Ursynowa, trzeba zapłacić miliardy złotych odszkodowań środowiskowych i ze względu na hałas dla okolicznych mieszkańców, nie można latać w nocy. To już jest jak najbardziej możliwe i wykonalne. „Z rozbudowanym Okęciem będziemy konkurować z Niemcami”. Chyba nawet w krajach trzeciego świata lotniska w środku miasta nie są rozbudowywane. Ale nasz rząd i tak będzie szedł w zaparte. Wyburzą i pół Warszawy - byle CPK nie powstało. (Maciej Józefiak)


Ja jestem ZA !



2 komentarze:

  1. Nie mieszkam w Warszawie i nie wiedziałam, że to AŻ tak. Znajomy z Fb przesłał mi konkretną mapkę. Zawiesiło mnie i trwam w stuporze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rządów Tuska gospodarka albo wpada w letarg, albo się zwija. Tym razem będzie tak samo - ani Chopina ani CPK. Piniendzy nie ma i nie będzie. On się boi podejmować jakiekolwiek decyzje gospodarcze. Co innego zlikwidować coś. Albo kogoś. Teraz nie spocznie dopóki nie skasuje Obajtka.

      Usuń