poniedziałek, 15 kwietnia 2024

nie ma to, jak dobry argument

Każda osoba może je zażyć ja, teraz też zażyję, żeby pokazać, że nie popełniam żadnego przestępstwa oraz dożyję do końca programu— mówiła zwolenniczka aborcji. Bezpieczne, legalne dla Ciebie, możesz zamówić— dodała, po czym podała stronę internetową i numer telefonu, gdzie można zamówić pigułki.


I tu mam pytanie. Ile tych pigułek trzeba zamówić ? Jeśli zażyję sześć (aktywistka kupiła sześć - patrz zdjęcie), czy też dożyję do końca programu ?

A wiecie, że po antybiotykach się nie umiera ? Ani po antydepresantach. Leki na nadciśnienie bierzemy codziennie przez wiele lat. Jedna tabletka to za mało, żeby coś się stało.

Natrafiłam na artykuł o... nieważne. Niektóre tabletki zabijają dopiero po 24 godzinach. Także tego.... śmiało bierzcie.


zdjęcie z wpolityce.pl





5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ta pani nie była w ciąży. (Sądzę, że nie). Co robi ze swoim życiem, zdrowiem i kiedy umrze - interesuje mnie mniej więcej tak, jak ją interesuje to, co ja robię z moim życiem, zdrowiem i kiedy umrę. A jej "działalność" jest, oczywiście, wysoce szkodliwa, ale ja już do tych "aktywiszczy" które/rzy/rzą/rzę... itp. nie mam cierpliwości. Oni mają w nosie prawa kobiet, dla nich jedyne prawo kobiety, to prawo do aborcji, a to, co się stanie z kobietą później - to już kompletnie nie. Ani, jak umiera dziecko, które bynajmniej nie jest łagodnie otrute jeszcze w łonie kobiety. A ja wiem, co się dzieje z kobietą później. Aż za dobrze wiem. I co się dzieje z dzieckiem też wiem. Aż za dobrze. I nie, nie o mnie chodzi. Jeżeli "tyle o sobie wiemy, na ile nas sprawdzono", to ja wiem o sobie, że nie poddałabym się procedurze in vitro, bo to mi dość natrętnie proponowano. Chcę jednak wierzyć, że nie byłabym w stanie zamor...ć z zimną krwią mojego dziecka. Ale problem znam boleśnie. Przepraszam, Kolokazjo, trafiłaś w mój wyjątkowo czuły punkt. Uderzyłaś w stół, więc (moje) nożyce się odezwały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety same sobie urządzają taki los. Czekam, kiedy zaczną obarczać winą mężczyzn, tych nie sukienkowych.

      Usuń
  2. Ja mam tylko tyle do powiedzenia, że do naszego zaścianka dotarły przebrzmiałe "postępowe" trendy, na których zarabia przemysł farmaceutyczny i przygłupy propagujące tę ideologię.Wiadomo,że wszystko jest w temacie aborcji fałszowane, i statystyki, i rzekoma cudowność tej pigułki, i ewentualne powikłania zdrowia kobiety. Niech babska myślą "przed" a nie liczą na pigułki "po".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotula poszła jeszcze dalej - chce sterylizacji na żądanie. Szwecja już przerabiała sterylizację kobiet, na życzenie władz.
      Można przypuszczać, że zmiana płci jest rodzajem sterylizacji na życzenie.

      Usuń
  3. Ile tabletek mu podano:

    "Ośmiolatek z Kentucky w Stanach Zjednoczonych miał umrzeć w wyniku reakcji alergicznej, która rzekomo pojawiła się po zjedzeniu przez niego kilku truskawek. Kilka tygodni po jego śmierci wykazano jednak, że przyczyną zgonu był fentanyl - bardzo silny opioidowy lek przeciwbólowy"

    Spokojnie, to w Ameryce. W Polsce można śmiało spożywać wszystko.

    OdpowiedzUsuń